- تشریح اهداف و مزایای بکارگیری CRM
- آشنایی با انواع مشتریان و چگونگی تجزیه و تحلیل و طبقه بندی مشتریان
- مدیریت دوره عمر مشتری (جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی)
- گذری بر باشگاه مشتری
- مدیریت سکوت مشتری
- شناسایی صدای مشتری(VOC)
- معرفی انواع فن آوری های CRM
- آشنایی با مدیریت ارتباط با تامین کننده (SRM)
- نیازها و چالش های اجرای CRM و بررسی مواردی که باعث شکست پروژه های CRM می شود
- آشنایی با سیستم مدیریت شکایات مشتریان ISO 10002 و سیستم اندازه گیری رضایت مشتریان ISO 10004
- مدیریت الکترونیکی ارتباط بامشتری (E-CRM)
- الگوی ساختاری WCM
- راه های افزایش میزان خرید مشتریان (ترفیع فروش)
مدرس دوره
- دکتر وحید نثایی
اطلاعات بیشتر
- مدت دوره : ۸ ساعت
- روز و ساعت برگزاری : روز چهارشنبه ۱۹ام اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ – ساعت ۱۰ صبح
- شهریه : ۳۵۰/۰۰۰ ریال از طریق واریز به حساب شماره ۴۳۰۰۳۰۹۸۳۲ بانک ملت بنام اتاق بازرگانی بیرجند ( لطفاً فیش واریزی را حضوراً همزمان با برگزاری سمینار تحویل نمایید.)
- ۱۵% تخفیف ویژه ی اعضای اتاق بازرگانی و کارکنان دولت و دانشجویان محترم