آخرین خبرها
خانه / دوره های آموزشی / | منقضی شده | سمینار آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) – اردیبهشت ماه ۹۷

| منقضی شده | سمینار آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) – اردیبهشت ماه ۹۷

سرفصل های آموزشی
  • تشریح اهداف و مزایای بکارگیری CRM
  • آشنایی با انواع مشتریان و چگونگی تجزیه و تحلیل و طبقه بندی مشتریان
  • مدیریت دوره عمر مشتری (جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی)
  • گذری بر باشگاه مشتری
  • مدیریت سکوت مشتری
  • شناسایی صدای مشتری(VOC)
  • معرفی انواع فن آوری های CRM
  • آشنایی با مدیریت ارتباط با تامین کننده (SRM)
  • نیازها و چالش های اجرای CRM و بررسی مواردی که باعث شکست پروژه های CRM می شود
  • آشنایی با سیستم مدیریت شکایات مشتریان ISO 10002 و سیستم اندازه گیری رضایت مشتریان ISO 10004
  • مدیریت الکترونیکی ارتباط بامشتری (E-CRM)
  • الگوی ساختاری WCM
  • راه های افزایش میزان خرید مشتریان (ترفیع فروش)
مخاطبین دوره
مدرس دوره
  • دکتر وحید نثایی

اطلاعات بیشتر
  • مدت دوره : ۸ ساعت
  • روز و ساعت برگزاری : روز چهارشنبه ۱۹ام اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ – ساعت ۱۰ صبح
  • شهریه : ۳۵۰/۰۰۰ ریال از طریق واریز به حساب شماره ۴۳۰۰۳۰۹۸۳۲ بانک ملت بنام اتاق بازرگانی بیرجند ( لطفاً فیش واریزی را حضوراً همزمان با برگزاری سمینار تحویل نمایید.)
  • ۱۵% تخفیف ویژه ی اعضای اتاق بازرگانی و کارکنان دولت و دانشجویان محترم

ثبت نام

همچنین ببینید

| منقضی شده | سمینار آموزشی اصول و مبانی بازاریابی – اردیبهشت ماه ۹۷

تعاریف بازاریابی آشنایی با چرخه بازاریابی (از مرحله بازارگرایی و تحقیقات بازار تا بازارگردانی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.