- تعاریف بازاریابی
- آشنایی با چرخه بازاریابی (از مرحله بازارگرایی و تحقیقات بازار تا بازارگردانی و اداره بازار)
- شناخت انواع مشتریان
- تفاوت مفاهیم فروش و بازاریابی
- فروش ساکت Silent Selling
- آمیخته بازاریابی (P4) به عنوان ابزار مزیت ساز (مانند آشنایی با سیاستهای قیمتگذاری)
- بررسی برخی از تکنیک های بازاریابی و فروش
- تکنیک های اقناع و تبلیغات
- آشنایی مقدماتی با مدل (STP) تقسیم بازار، هدفگذاری و موقعیت یابی
- فنون برقراری ارتباط موثر
- اصول مذاکره
- مدل دکتر کانو
مدرس دوره
- دکتر وحید نثایی
اطلاعات بیشتر
- مدت دوره : ۸ ساعت
- روز و ساعت برگزاری : روز سه شنبه ۱۸ام اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ – ساعت ۹ صبح
- شهریه : ۳۵۰/۰۰۰ ریال از طریق واریز به حساب شماره ۴۳۰۰۳۰۹۸۳۲ بانک ملت بنام اتاق بازرگانی بیرجند ( لطفاً فیش واریزی را حضوراً همزمان با برگزاری سمینار تحویل نمایید.)
- ۱۵% تخفیف ویژه ی اعضای اتاق بازرگانی و کارکنان دولت و دانشجویان محترم