خانه / دوره های آموزشی / سمینار آموزشی اصول و فنون مکالمات تلفنی اثربخش – ۱۲ آذر ماه ۹۷

سمینار آموزشی اصول و فنون مکالمات تلفنی اثربخش – ۱۲ آذر ماه ۹۷

محتوای آموزشی

  • تشریح ویژگی های مورد نیاز کارکنان مرکز تماس
  • ابزارهای لازم جهت اجرای موفق مکالمه تلفنی
  • تکنیک های مدیریت آغاز وپایان مکالمه
  • شناسایی تیپ شخصیتی مخاطبان در مکالمه تلفنی
  • تکنیک های ارتباط غیر کلامی وارتباط اثربخش در مکالمه
  • تکنیک های پاسخ گویی به مشتریان شاکی
  • مدیریت خشم واسترس در مکالمه تلفنی از طریق هوش هیجانی
  • تعریف مشتری
  • لحن صدا
  • یادداشت برداری
  • انتخاب کلمات
  • نحوه معرفی خود
  • بایدها و نبایدها در مکالمات تلفنی
  • ۲۰ اشتباه رایج در تماس های تلفنی
  • کارگاه عملی

مخاطبین دوره

  • تجار، بازرگانان، فعالین اقتصادی بخش خصوصی، اساتید و دانشجویان محترم دانشگاه ها و عموم علاقمندان به امور بازرگانی و تجارت
  • مدیران مشاغل و صاحبان کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و بنگاه‌های صنعتی/ مدیران و کارشناسان واحدهای اداری و منابع سازمانی/ مدیران و کارشناسان ارشد واحدهای مختلف کسب و کار/ دانشجویان رشته های مدیریت، MBA و …/ سایر علاقمندان به فعالیت در این حوزه

مدرس دوره

  • با حضور صادق فراهانی (مدرس و مشاور در حوزه بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، قوانین مناقصه)

اطلاعات بیشتر

  • مدت دوره : ۶ ساعت
  • روز و ساعت برگزاری : روز دوشنبه ۱۲ ام آذر ماه ۱۳۹۷ – ساعت ۰۸:۰۰ صبح الی ۱۴
  • مکان برگزاری : سایت اداری استان – سالن همایش های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند
  • شهریه : ۷۰۰/۰۰۰ ریال از طریق پرداخت الکترونیک و یا واریز به حساب شماره ۴۳۰۰۳۰۹۸۳۲ بانک ملت بنام اتاق بازرگانی بیرجند

ثبت نام

همچنین ببینید

سمینار آموزشی یک روزه آشنایی با تکنیک های فن بیان – ۲ آذر ماه ۱۳۹۸

محتوای آموزشی مخاطبین دوره تجار، بازرگانان، فعالین اقتصادی بخش خصوصی، اساتید و دانشجویان محترم دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.